Hos STENHØJ HYDRAULIK tilbyder vi professionel service og vedligehold af alle vores produkter. Vi servicerer forebyggende, akut, onsite og digitalt. Bliv klogere på vores 3 servicepakker og vores real time, virtual reality support.

Forebyggende vedligehold sikre problemfri drift af maskinerne.
Vi tilbyder 3 forskellige forebyggende vedligeholdelsesaftaler afhængigt af hvilket serviceniveau der ønskes.
· Attraktivt servicegebyr
· Servicebesøg planlægges i forvejen, så de passer begge parter
· Vi foretager ét besøg til forebyggende vedligeholdelse, hvor vi gør følgende:
· Kontrol af grundlæggende konstruktionsparametre
· Kontrol af sikkerhedsfunktioner
· Kontrol af sikkerhedsafstand og stoptid målt med kalibreringskontroludstyr
· Status for pressen med slid
· Oliestand
· Utætheder
· Dele, der anbefales udskiftet
· Årligt lovpligtigt eftersyn af presser
· Service udført af autoriserede serviceteknikere
· Adgang til teknisk support via mail med en responstid på maks. 24 timer
· Vi gemmer alle besøg og servicepapirer elektronisk, så vi har adgang til al historik i forbindelse med dit udstyr
· Verdensomspændende on-site service inden for 48 timer*
· Attraktivt servicegebyr
· Servicebesøg planlægges i forvejen, så de passer begge parter
· Vi foretager ét besøg til forebyggende vedligeholdelse, hvor vi gør følgende:
· Kontrol af grundlæggende konstruktionsparametre
· Kontrol af sikkerhedsfunktioner
· Kontrol af sikkerhedsafstand og stoptid målt med kalibreringskontroludstyr
· Status for pressen med slid
· Kontrol af oliestand
· Utætheder
· Liste over dele, der anbefales udskiftet
· Årligt lovpligtigt eftersyn af presser
· Service udført af autoriserede serviceteknikere
· Adgang til teknisk support via telefon eller e-mail mellem kl. 7.00 og 16.00 CET
· Vi gemmer alle besøg og servicepapirer elektronisk, så vi har adgang til al historik i forbindelse med dit udstyr
· Hotline 24/7-365
· Telefon ved nødstilfælde. I nødstilfælde kan du ringe til os direkte
· Verdensomspændende on-site service inden for 48 timer*
· Adgang til teknisk support via telefon eller e-mail mellem kl. 7.00 og 16.00 CET
· Stenhøj Reality Service – Augmented reality on-site support
· 5 % rabat på reservedele
· Ved vedligeholdelsesbesøg er nedenstående inkluderet:
· Sliddele og forbrugsvarer (oliefiltre, fedt, olie til påfyldning maks. 20 l)
· Analyse af hydraulikolie (olien testes på et laboratorium, hvor vi kan se olieslitage, kontaminering, oxidering)
*Nogle steder er det ikke muligt at garantere on-site service inden for 48 timer. Din Stenhøj-repræsentant vil lade dig vide, hvad du kan forvente, inden du vælger en plan.
· Attraktivt servicegebyr
· Servicebesøg planlægges i forvejen, så de passer begge parter
· Vi foretager ét besøg til forebyggende vedligeholdelse, hvor vi gør følgende:
· Kontrol af grundlæggende konstruktionsparametre
· Kontrol af sikkerhedsfunktioner
· Kontrol af sikkerhedsafstand og stoptid målt med kalibreringskontroludstyr
· Status for pressen med slid
· Oliestand
· Utætheder
· Dele, der anbefales udskiftet
· Årligt lovpligtigt eftersyn af presser
· Service udført af autoriserede serviceteknikere
· Adgang til teknisk support via mail med en responstid på maks. 24 timer
· Vi gemmer alle besøg og servicepapirer elektronisk, så vi har adgang til al historik i forbindelse med dit udstyr
· Hotline 24/7-365
· Telefon ved nødstilfælde. I nødstilfælde kan du ringe til os direkte
· Verdensomspændende on-site service inden for 48 timer*
· Adgang til teknisk support via telefon eller e-mail mellem kl. 7.00 og 16.00 CET
· Stenhøj Reality Service – Augmented reality on-site support
· Ved vedligeholdelsesbesøg er nedenstående inkluderet:
· Sliddele og forbrugsvarer (oliefiltre, fedt, olie til påfyldning maks. 20 l)
· Analyse af hydraulikolie (olien testes på et laboratorium, hvor vi kan se olieslitage, kontaminering, oxidering)
· Online PLC-servicesupport på Siemens Control (første 5 timer/år er inkluderet)
· Prioriteret respons ved nødopkald
· Yderligere årlig teknisk on-site vurdering
· Et besøg fra en tekniker fra Stenhøj, som observerer eventuelle visuelle fejl og start/info fra operatøren
· Mindre væsentlige ting vil blive opdaget på et tidligere stadie
· 10 % rabat på reservedele
· 5 % rabat på alle arbejdsomkostninger og kørsel
*Nogle steder er det ikke muligt at garantere on-site service inden for 48 timer. Din Stenhøj-repræsentant vil lade dig vide, hvad du kan forvente, inden du vælger en plan.
For at gøre det nemt for dig tilbyder vi tre forskellige typer standardiserede serviceaftaler til STENHØJ-udstyr, vælg én og få et markant bedre afkast af din investering.
Du behøver ikke tegne en STENHØJ-serviceaftale, når du køber dit nye udstyr. Men fordelene er betydelige:
I sjældne tilfælde ses nedbrud af selv de bedste maskiner. Vores teknikere står klar med den nødvendige know-how til hurtigt at få dem i drift igen. Vi har som oftest også de nødvendige dele på lager.
Tel: +45 2634 1322
email: hydraulik24-7@stenhyd.com
Vi svarer normalt på hotline-mails inden for 1 time på arbejdsdage.
Stenhøj RS realtids digitalt samarbejde. Gennem augmentet reality (AR) teknologi kombinerer live video, lyd og kommentarer af den delte live-visning.
Vi sender dig et link til download af en app på en mobiltelefon, og 5 minutter senere er din tekniker bogstaveligt talt i hænderne på en af vores eksperter.
Hurtig adgang til support overalt i verden, hvilket resulterer i forbedret oppetid og lavere vedligeholdelsesomkostninger
