Vedligehold

Hos STENHØJ HYDRAULIK tilbyder vi professionel service og vedligehold af alle vores produkter. Vi servicerer forebyggende, akut, onsite og digitalt. Bliv klogere på vores 3 servicepakker og vores real time, virtual reality support.

Forebyggende vedligehold

Forebyggende vedligehold sikre problemfri drift af maskinerne.
Vi tilbyder 3 forskellige forebyggende vedligeholdelsesaftaler afhængigt af hvilket serviceniveau der ønskes.

· Attraktivt servicegebyr
· Servicebesøg planlægges i forvejen, så de passer begge parter
· Vi foretager ét besøg til forebyggende vedligeholdelse, hvor vi gør følgende:
  · Kontrol af grundlæggende konstruktionsparametre
  · Kontrol af sikkerhedsfunktioner
  · Kontrol af sikkerhedsafstand og stoptid målt med kalibreringskontroludstyr
  · Status for pressen med slid
  · Oliestand
  · Utætheder
  · Dele, der anbefales udskiftet
· Årligt lovpligtigt eftersyn af presser
· Service udført af autoriserede serviceteknikere
· Adgang til teknisk support via mail med en responstid på maks. 24 timer
· Vi gemmer alle besøg og servicepapirer elektronisk, så vi har adgang til al historik i forbindelse med dit udstyr
· Verdensomspændende on-site service inden for 48 timer*

· Attraktivt servicegebyr
· Servicebesøg planlægges i forvejen, så de passer begge parter
· Vi foretager ét besøg til forebyggende vedligeholdelse, hvor vi gør følgende:
  · Kontrol af grundlæggende konstruktionsparametre
  · Kontrol af sikkerhedsfunktioner
  · Kontrol af sikkerhedsafstand og stoptid målt med kalibreringskontroludstyr
  · Status for pressen med slid
  · Kontrol af oliestand
  · Utætheder
  · Liste over dele, der anbefales udskiftet
· Årligt lovpligtigt eftersyn af presser
· Service udført af autoriserede serviceteknikere
· Adgang til teknisk support via telefon eller e-mail mellem kl. 7.00 og 16.00 CET
· Vi gemmer alle besøg og servicepapirer elektronisk, så vi har adgang til al historik i forbindelse med dit udstyr
· Hotline 24/7-365
  · Telefon ved nødstilfælde. I nødstilfælde kan du ringe til os direkte
· Verdensomspændende on-site service inden for 48 timer*
· Adgang til teknisk support via telefon eller e-mail mellem kl. 7.00 og 16.00 CET
· Stenhøj Reality Service – Augmented reality on-site support
· 5 % rabat på reservedele
· Ved vedligeholdelsesbesøg er nedenstående inkluderet:
  · Sliddele og forbrugsvarer (oliefiltre, fedt, olie til påfyldning maks. 20 l)
  · Analyse af hydraulikolie (olien testes på et laboratorium, hvor vi kan se olieslitage, kontaminering, oxidering)

*Nogle steder er det ikke muligt at garantere on-site service inden for 48 timer. Din Stenhøj-repræsentant vil lade dig vide, hvad du kan forvente, inden du vælger en plan.

· Attraktivt servicegebyr
· Servicebesøg planlægges i forvejen, så de passer begge parter
· Vi foretager ét besøg til forebyggende vedligeholdelse, hvor vi gør følgende:
  · Kontrol af grundlæggende konstruktionsparametre
  · Kontrol af sikkerhedsfunktioner
  · Kontrol af sikkerhedsafstand og stoptid målt med kalibreringskontroludstyr
  · Status for pressen med slid
  · Oliestand
  · Utætheder
  · Dele, der anbefales udskiftet
· Årligt lovpligtigt eftersyn af presser
· Service udført af autoriserede serviceteknikere
· Adgang til teknisk support via mail med en responstid på maks. 24 timer
· Vi gemmer alle besøg og servicepapirer elektronisk, så vi har adgang til al historik i forbindelse med dit udstyr
· Hotline 24/7-365
  · Telefon ved nødstilfælde. I nødstilfælde kan du ringe til os direkte
· Verdensomspændende on-site service inden for 48 timer*
· Adgang til teknisk support via telefon eller e-mail mellem kl. 7.00 og 16.00 CET
· Stenhøj Reality Service – Augmented reality on-site support
· Ved vedligeholdelsesbesøg er nedenstående inkluderet:
  · Sliddele og forbrugsvarer (oliefiltre, fedt, olie til påfyldning maks. 20 l)
  · Analyse af hydraulikolie (olien testes på et laboratorium, hvor vi kan se olieslitage, kontaminering, oxidering)
· Online PLC-servicesupport på Siemens Control (første 5 timer/år er inkluderet)
· Prioriteret respons ved nødopkald
· Yderligere årlig teknisk on-site vurdering
  · Et besøg fra en tekniker fra Stenhøj, som observerer eventuelle visuelle fejl og start/info fra operatøren
  · Mindre væsentlige ting vil blive opdaget på et tidligere stadie
· 10 % rabat på reservedele
· 5 % rabat på alle arbejdsomkostninger og kørsel

*Nogle steder er det ikke muligt at garantere on-site service inden for 48 timer. Din Stenhøj-repræsentant vil lade dig vide, hvad du kan forvente, inden du vælger en plan.

Serviceaftaler

For at gøre det nemt for dig tilbyder vi tre forskellige typer standardiserede serviceaftaler til STENHØJ-udstyr, vælg én og få et markant bedre afkast af din investering.

Du behøver ikke tegne en STENHØJ-serviceaftale, når du køber dit nye udstyr. Men fordelene er betydelige:

  • Lavere levetidsomkostninger på dit STENHØJ-udstyr
  • Undgå forstyrrende driftsstop og tabt omsætning
  • Få glæde af alle de nyeste teknologiske opdateringer og forbedringer, som Stenhøj er blevet kendt for.

Uplanlagt service

I sjældne tilfælde ses nedbrud af selv de bedste maskiner. Vores teknikere står klar med den nødvendige know-how til hurtigt at få dem i drift igen.
Vi har som oftest også de nødvendige dele på lager.

Service & Support Hotline

Tel: +45 2634 1322
email: hydraulik24-7@stenhyd.com
Vi svarer normalt på hotline-mails inden for 1 time på arbejdsdage.

Stenhøj RS – Reality service

Stenhøj RS realtids digitalt samarbejde.
Gennem augmentet reality (AR) teknologi kombinerer live video, lyd og kommentarer af den delte live-visning.

Vi sender dig et link til download af en app på en mobiltelefon, og 5 minutter senere er din tekniker bogstaveligt talt i hænderne på en af ​​vores eksperter.
Hurtig adgang til support overalt i verden, hvilket resulterer i forbedret oppetid og lavere vedligeholdelsesomkostninger