Vedligehold

Hos STENHØJ Hydraulik tilbyder vi professionel service og vedligehold af alle vores produkter. Vi servicerer forebyggende, akut, onsite og digitalt. Bliv klogere på vores 3 servicepakker og vores real time, virtual reality support.

Forebyggende vedligehold

Forebyggende vedligehold sikre problemfri drift af maskinerne.
Vi tilbyder 3 forskellige forebyggende vedligeholdelsesaftaler afhængigt af hvilket serviceniveau der ønskes.

· Attraktivt servicegebyr
· Servicebesøg planlægges i forvejen, så de passer begge parter
· Vi foretager ét besøg til forebyggende vedligeholdelse, hvor vi gør følgende:
  · Kontrol af grundlæggende konstruktionsparametre
  · Kontrol af sikkerhedsfunktioner
  · Kontrol af sikkerhedsafstand og stoptid målt med kalibreringskontroludstyr
  · Status for pressen med slid
  · Oliestand
  · Utætheder
  · Dele, der anbefales udskiftet
· Årligt lovpligtigt eftersyn af presser
· Service udført af autoriserede serviceteknikere
· Adgang til teknisk support via mail med en responstid på maks. 24 timer
· Vi gemmer alle besøg og servicepapirer elektronisk, så vi har adgang til al historik i forbindelse med dit udstyr
· Verdensomspændende on-site service inden for 48 timer*

· Attraktivt servicegebyr
· Servicebesøg planlægges i forvejen, så de passer begge parter
· Vi foretager ét besøg til forebyggende vedligeholdelse, hvor vi gør følgende:
  · Kontrol af grundlæggende konstruktionsparametre
  · Kontrol af sikkerhedsfunktioner
  · Kontrol af sikkerhedsafstand og stoptid målt med kalibreringskontroludstyr
  · Status for pressen med slid
  · Kontrol af oliestand
  · Utætheder
  · Liste over dele, der anbefales udskiftet
· Årligt lovpligtigt eftersyn af presser
· Service udført af autoriserede serviceteknikere
· Adgang til teknisk support via telefon eller e-mail mellem kl. 7.00 og 16.00 CET
· Vi gemmer alle besøg og servicepapirer elektronisk, så vi har adgang til al historik i forbindelse med dit udstyr
· Hotline 24/7-365
  · Telefon ved nødstilfælde. I nødstilfælde kan du ringe til os direkte
· Verdensomspændende on-site service inden for 48 timer*
· Adgang til teknisk support via telefon eller e-mail mellem kl. 7.00 og 16.00 CET
· Stenhøj Reality Service – Augmented reality on-site support
· 5 % rabat på reservedele
· Ved vedligeholdelsesbesøg er nedenstående inkluderet:
  · Sliddele og forbrugsvarer (oliefiltre, fedt, olie til påfyldning maks. 20 l)
  · Analyse af hydraulikolie (olien testes på et laboratorium, hvor vi kan se olieslitage, kontaminering, oxidering)

*Nogle steder er det ikke muligt at garantere on-site service inden for 48 timer. Din Stenhøj-repræsentant vil lade dig vide, hvad du kan forvente, inden du vælger en plan.

· Attraktivt servicegebyr
· Servicebesøg planlægges i forvejen, så de passer begge parter
· Vi foretager ét besøg til forebyggende vedligeholdelse, hvor vi gør følgende:
  · Kontrol af grundlæggende konstruktionsparametre
  · Kontrol af sikkerhedsfunktioner
  · Kontrol af sikkerhedsafstand og stoptid målt med kalibreringskontroludstyr
  · Status for pressen med slid
  · Oliestand
  · Utætheder
  · Dele, der anbefales udskiftet
· Årligt lovpligtigt eftersyn af presser
· Service udført af autoriserede serviceteknikere
· Adgang til teknisk support via mail med en responstid på maks. 24 timer
· Vi gemmer alle besøg og servicepapirer elektronisk, så vi har adgang til al historik i forbindelse med dit udstyr
· Hotline 24/7-365
  · Telefon ved nødstilfælde. I nødstilfælde kan du ringe til os direkte
· Verdensomspændende on-site service inden for 48 timer*
· Adgang til teknisk support via telefon eller e-mail mellem kl. 7.00 og 16.00 CET
· Stenhøj Reality Service – Augmented reality on-site support
· Ved vedligeholdelsesbesøg er nedenstående inkluderet:
  · Sliddele og forbrugsvarer (oliefiltre, fedt, olie til påfyldning maks. 20 l)
  · Analyse af hydraulikolie (olien testes på et laboratorium, hvor vi kan se olieslitage, kontaminering, oxidering)
· Online PLC-servicesupport på Siemens Control (første 5 timer/år er inkluderet)
· Prioriteret respons ved nødopkald
· Yderligere årlig teknisk on-site vurdering
  · Et besøg fra en tekniker fra Stenhøj, som observerer eventuelle visuelle fejl og start/info fra operatøren
  · Mindre væsentlige ting vil blive opdaget på et tidligere stadie
· 10 % rabat på reservedele
· 5 % rabat på alle arbejdsomkostninger og kørsel

*Nogle steder er det ikke muligt at garantere on-site service inden for 48 timer. Din Stenhøj-repræsentant vil lade dig vide, hvad du kan forvente, inden du vælger en plan.

Uplanlagt serive

I sjældne tilfælde ses nedbrud af selv de bedste maskiner. Vores teknikere står klar med den nødvendige know-how til hurtigt at få dem i drift igen.
Vi har som oftest også de nødvendige dele på lager.

Uplanlagt serive

I sjældne tilfælde ses nedbrud af selv de bedste maskiner. Vores teknikere står klar med den nødvendige know-how til hurtigt at få dem i drift igen.
Vi har som oftest også de nødvendige dele på lager.

Stenhøj RS – Reality service

Stenhøj RS realtids digitalt samarbejde.
Gennem augmentet reality (AR) teknologi kombinerer live video, lyd og kommentarer af den delte live-visning.

Vi sender dig et link til download af en app på en mobiltelefon, og 5 minutter senere er din tekniker bogstaveligt talt i hænderne på en af ​​vores eksperter.
Hurtig adgang til support overalt i verden, hvilket resulterer i forbedret oppetid og lavere vedligeholdelsesomkostninger